Léta-Ker Kft.

A Léta-Ker Kft. rendkívül elkötelezett az innováció, és a folyamatos fejlődés iránt, ezért telephelyünk rendszeres bővítése és átalakítása mellett, igyekszünk a legújabb és leghasznosabb gyakorlatokat bevezetni a mindennapi működésünkbe.

Engedd meg, hogy bemutassunk egy olyan újdonságot, amelynek a bevezetése régi tervünk volt, és hosszas előkészületek húzódnak mögötte. Ez nem más, mint a február 1-től bevezetésre kerülő új vállalatirányítási rendszerünk!

Miért történt a váltás?

A jelenlegi rendszerünk a Léta-Ker több évtizedes fennállása óta működik. A 2000-es évek elején alkalmas volt feladataink megfelelő és gyors ellátására, ugyanakkor ahogy fejlődött a cég és folyamatosan nőtt termékkínálatunk, már nem tudtunk kellően hatékonyan dolgozni ezzel a rendszerrel. Mivel egyre több korláta volt ennek a programnak, ezért úgy éreztük most már valóban elérkezett a váltás ideje.

Szeretnénk megfelelni a legújabb technológiai kihívásoknak, melyek a munkatársaink mindennapi munkafolyamatai mellett vásárlóink hatékony és gyors kiszolgálását is elősegíti, így a február 1-jétől új vállalatirányitási rendszert vezetünk be.

Mit kell tudni az új rendszerről?

Az új rendszerünk komplexen ellát minden munkafolyamatot: a készletgazdálkodástól kezdve, a vevői rendelések kezelésén át, egészen a számlázási és termékbeszerzési folyamatokig. Továbbá számos olyan plusz funkcióval rendelkezik a program, ami segíti a magas minőségű ügyfélkiszolgálást és az átlható készleten tartási folyamatokat.

Január óta folynak a belső oktatások a rendszerrel kapcsolatban, azonban február elején az átállás miatt elképzelhető, hogy kicsit lassabban fognak haladni a kiszolgálási folyamatok. Ettől függetlenül mi továbbra is mindent megteszünk azért, hogy mielőbb ismét a megszokottak szerint állhassunk ügyfeleink rendelkezésére. Megértésedet és türelmedet ezúton is köszönjük!

Várunk telephelyünkön, ahol szaktanácsadó kollégáink örömmel állnak rendelkezésedre és segítenek problémád megoldásában vagy otthon átalakításában.